Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Jak docílit pevné pleti – Face jóga

Co kdybychom vám řekli, že na to, abyste měla krásnou a pevnou pleť, nemusíte používat drahé krémy? Ve skutečnosti vám stačí jen pár minut denně ve vaší koupelně nebo třeba v autě a dokonale pevnou pleť můžete mít za pár týdnů i vy!

Stejně jako dokážeme tvarovat a posilovat svaly našeho těla, dokážeme stejně tak posílit i

svaly obličejové. Metoda face jógy se skládá z cvičení obličeje, akupresurní masáže a relaxace, které dohromady zlepšují kolagenový elastin a zvyšují prokrvení tváře. Posilujeme takto konkrétně svaly ve tváři a pokožka se tak časem stane pevnější, je rozjasněná a vypadá mladší. A mít pevnou pokožku bez vrásek je sen každé z nás.

Věda jako důkaz

Pokud stále váháte nad účinky face jógy, máme pro vás výsledky studie, která probíhala v letech 2013-2015. Výzkumu se účastnily ženy ve věku 40-65 let a trval 20 týdnů. Ženy obdržely instruktáž 32 cvičení, které měly praktikovat. Po úvodních školeních s instruktorem se denně věnovaly 30minutovému cvičení po dobu osmi týdnů. Během zbylých dvanácti týdnů cvičení praktikovaly už jen 3-4krát týdně. A výsledek? Odhad průměrného věku účastníků se z počátečních 50,8 let snížil na 48,1 let po 20 týdnech. Ženy se cítily lépe a jejich tvář byla skutečně pevnější. A to už za zkoušku stojí, ne?

Jak cvičit?

Cviky samotné face jógy mohou někdy vypadat až komicky a proto vám doporučujeme cvičit v soukromí nebo aspoň na místech, kde vás nikdo neuvidí. Níže naleznete několik krátkých cvičení, které vám pomohou na cestě za dokonalou pletí. Cvičení doporučujeme vykonávat před zrcadlem.

1. Dvojité V

Redukuje: pokleslá víčka, kruhy pod očima, vrásky kolem očí

Jak na to: Oba prostředníčky umístěte na kořen vašeho nosu (nebo obočí) a ukazováčky umístěte na vnější linii oka. Snažte se zafixovat si okolí oka, pohledem směřujte vzhůru a snažte se oči přimhouřit. Vyvíjejte mírný tlak. Opakujte v tempu přimhouřit – uvolnit – přimhouřit -uvolnit aspoň desetkrát.

2. Velké zívnutí

Redukuje: dvojitou bradu a tvaruje lícní kosti

Jak na to: Se zavřenými ústy předstírejte, že v nich máte velké sousto. Následně ústa otevřete co nejvíce doširoka a jazyk držte na spodních zubech. Vydržte v této póze 10 sekund a následně opakujte alespoň 7krát. Pokud se při cviku mračíte, položte si ruce na čelo a pokračujte.

3. Bublina

Pomáhá s: málo pevnými a propadlými tvářemi

Jak na to: Mějte zavřená ústa a tváře naplňte vzduchem. Vzduchovou bublinu potom v ústech přesouvejte doprava, doleva, nahoru a dolů. V každé bublině vydržte alespoň 5 sekund.

4. Vykulené oči

Pomáhá s: povadlými víčky

Jak na to: Otevřete oči co nejvíce doširoka a poté uvolněte. Pokud se vám při vykulení očí krabatí čelo, položte si na něj ruku a cvičení opakujte. Při vykulení očí se nadechněte a při uvolnění zase vydechněte.

5. Boční záklony

Pomáhá s: dvojitou bradou

Jak na to: Položte si ruce na hrudník, vypněte prsa a dýchejte plynule nosem. Následně hlavu otočte mírně doleva a nahoru. Měli byste začít cítit mírné pnutí v pravé části krku. Pokud chcete ještě větší efekt, našpulte rty směrem doleva a pocítíte ještě intenzivnější pnutí. Následně hlavu vraťte do středu a cvičení opakujte na pravou stranu.

Pokud vás metoda face jógy zaujala, podívejte se na náš rozhovor s Lucií Podluckou, specialistkou na obličejovou gymnastiku, která vám prozradí další tipy a tajemství, jak docílit krásné a pevné pleti.

Stejně jako dokážeme tvarovat a posilovat svaly našeho těla, dokážeme stejně tak posílit i svaly obličejové. Metoda face jógy se skládá z cvičení obličeje, akupresurní masáže a relaxace, které dohromady zlepšují kolagenový elastin a zvyšují prokrvení tváře. Posilujeme takto konkrétně svaly ve tváři a pokožka se tak časem stane pevnější, je rozjasněná a vypadá mladší. A mít pevnou pokožku bez vrásek je přece sen každé z nás.

 

Věda jako důkaz

Pokud stále váháte nad účinky face jógy, máme pro vás výsledky studie, která probíhala v letech 2013-2015. Výzkumu se účastnily ženy ve věku 40-65 let a trval 20 týdnů. Ženy obdržely instruktáž 32 cvičení, které měly praktikovat. Po úvodních školeních s instruktorem se denně věnovaly 30minutovému cvičení po dobu osmi týdnů. Během zbylých dvanácti týdnů cvičení praktikovaly už jen 3-4krát týdně. A výsledek? Odhad průměrného věku účastníků se z počátečních 50,8 let snížil na 48,1 let po 20 týdnech. Ženy se cítily lépe a jejich tvář byla skutečně pevnější. A to už za zkoušku stojí, ne?

Jak cvičit?

Cviky samotné face jógy mohou někdy vypadat až komicky a proto vám doporučujeme cvičit v soukromí nebo aspoň na místech, kde vás nikdo neuvidí. Níže naleznete několik krátkých cvičení, které vám pomohou na cestě za dokonalou pletí. Cvičení doporučujeme vykonávat před zrcadlem.

1. Dvojité V

Redukuje: pokleslá víčka, kruhy pod očima, vrásky kolem očí

Jak na to: Oba prostředníčky umístěte na kořen vašeho nosu (nebo obočí) a ukazováčky umístěte na vnější linii oka. Snažte se zafixovat si okolí oka, pohledem směřujte vzhůru a snažte se oči přimhouřit. Vyvíjejte mírný tlak. Opakujte v tempu přimhouřit – uvolnit – přimhouřit -uvolnit aspoň desetkrát.

2. Velké zívnutí

Redukuje: dvojitou bradu a tvaruje lícní kosti

Jak na to: Se zavřenými ústy předstírejte, že v nich máte velké sousto. Následně ústa otevřete co nejvíce doširoka a jazyk držte na spodních zubech. Vydržte v této póze 10 sekund a následně opakujte alespoň 7krát. Pokud se při cviku mračíte, položte si ruce na čelo a pokračujte.

 

3. Bublina

Pomáhá s: málo pevnými a propadlými tvářemi

Jak na to: Mějte zavřená ústa a tváře naplňte vzduchem. Vzduchovou bublinu potom v ústech přesouvejte doprava, doleva, nahoru a dolů. V každé bublině vydržte alespoň 5 sekund.

4. Vykulené oči

Pomáhá s: povadlými víčky

Jak na to: Otevřete oči co nejvíce doširoka a poté uvolněte. Pokud se vám při vykulení očí krabatí čelo, položte si na něj ruku a cvičení opakujte. Při vykulení očí se nadechněte a při uvolnění zase vydechněte.

5. Boční záklony

Pomáhá s: dvojitou bradou

Jak na to: Položte si ruce na hrudník, vypněte prsa a dýchejte plynule nosem. Následně hlavu otočte mírně doleva a nahoru. Měli byste začít cítit mírné pnutí v pravé části krku. Pokud chcete ještě větší efekt, našpulte rty směrem doleva a pocítíte ještě intenzivnější pnutí. Následně hlavu vraťte do středu a cvičení opakujte na pravou stranu.

Pokud vás metoda face jógy zaujala, podívejte se na náš rozhovor s Lucií Podluckou, specialistkou na obličejovou gymnastiku, která vám prozradí další tipy a tajemství, jak docílit krásné a pevné pleti.

{{CarouselProduct.SalePrice | currency }}

{{LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[106761].Name}}
{{::LoadedProducts[106761].Name}}
{{::LoadedProducts[106761].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[106763].Name}}
{{::LoadedProducts[106763].Name}}
{{::LoadedProducts[106763].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[99824].Name}}
{{::LoadedProducts[99824].Name}}
{{::LoadedProducts[99824].MarketingLabel1}}
NEW

Sdílet s přáteli

Další články

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]