Nakupujte online!
Vaši zásilku vám doručíme kurýrem až k vašim dveřím nebo na odběrné místo!
![]() |
![]() |
Doručení kurýrem We|Do a Českou poštou | Vyzvednutí na výdejních místech a na poště |
Využijte doručení kurýrem, který Vám Váš kosmetický balíček přiveze přímo až k Vašim dveřím. Cena služby činí 85,- Kč. Platit můžete kartou online nebo na dobírku při převzetí zboží. TIP: při nákupu nad 1300 Kč Vám objednávku doručíme zdarma
Objednávka bude doručena za 2 a 3 pracovní dny od odeslání. |
Vyzvedněte si svou objednávku na odběrném místě které máte nejblíže kdykoliv Vám to vyhovuje. Cena za službu činí 69,- Kč. Platit můžete kartou online nebo na dobírku při převzetí zboží. TIP: při nákupu nad 1300 Kč Vám objednávku doručíme zdarma
Objednávka bude připravena k odběru za 2 a 3 pracovní dny od odeslání. |
100% záruka spokojenosti
Záleží nám na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše zboží. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dnů od data vystavení faktury.
Podmínky vrácení zboží
Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. V případě ostatního zboží stačí, aby nevykazovalo známky poškození a nebyly ostraněny visačky a hygienické nálepky. Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.
Pokud jste si nechali doručit zboží kurýrem nebo na poštu či výdejní místo a chcete jej reklamovat, vyplňte vratkový formulář, který je ke stažení zde. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: WE|DO CZ s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Potvrzení o vyřízené reklamaci Vám zašleme emailem.
Nakupujte online!
Kosmetiku vám doručíme kurýrem nebo na poštu!
![]() |
Kurýrní služba We Do |
Využijte doručení kurýrem, který Vám Váš kosmetický balíček přiveze přímo až k Vašim dveřím. Cena služby činí 85,- Kč. Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží. TIP: k nákupu nad 1300 Kč Vám nyní objednávku doručíme zdarma
Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání. |
![]() |
Pošta a další výdejní místa |
Vyzvedněte si svou objednávku na místě, které Vám bude nejblíže a kdykoliv Vám to vyhovuje. Cena za službu činí 69,- Kč. Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží. TIP: k nákupu nad 1300 Kč Vám nyní objednávku doručíme zdarma
Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání. |
100% záruka spokojenosti
Záleží nám na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše zboží. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dnů od data vystavení faktury.
Podmínky vrácení zboží
Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. V případě ostatního zboží stačí, aby nevykazovalo známky poškození a nebyly ostraněny visačky a hygienické nálepky. Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.
Pokud jste si nechali doručit zboží kurýrem nebo na poštu či výdejní místo a chcete jej reklamovat, vyplňte vratkový formulář, který je ke stažení zde. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: WE|DO CZ s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Potvrzení o vyřízené reklamaci Vám zašleme emailem.