Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

 

Nakupujte online!

Kosmetiku vám doručíme kurýrem, na poštu nebo osobně přes naše AVON Ladies a AVON Gentlemany!

 

AVON Lady/AVON Gentleman Kurýrní služba InTime Pošta a další výdejní místa

Využijte možnost osobního doručení. V případě potřeby se kdykoliv můžete obrátit na svou AL/AG.


Vaší objednávku platíte až při předání zboží a zároveň je tento způsob převzetí ZDARMA!

Doba doručení je obvykle 5 až 15 pracovních dní.

Využijte doručení kurýrem, který Vám Váš kosmetický balíček přiveze přímo až
k Vašim dveřím.


Cena služby činí 69,- Kč.
Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží.

TIP: k nákupu nad 1200 Kč Vám nyní objednávku doručíme zdarma

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání.

Vyzvedněte si svou objednávku na místě, které Vám bude nejblíže a kdykoliv Vám to vyhovuje.

Cena za službu činí 39,- Kč.

Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží.

TIP: k nákupu nad 1200 Kč Vám nyní objednávku doručíme zdarma

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání.

 

100% záruka spokojenosti

Záleží nám na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše zboží. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dnů od data vystavení faktury.

 

Podmínky vrácení zboží

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. V případě ostatního zboží stačí, aby nevykazovalo známky poškození a nebyly ostraněny visačky a hygienické nálepky. Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

V případě, že jste zboží objednávali přes Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte je kvůli reklamaci výrobku. Pokud jste si nechali doručit zboží kurýrem nebo na poštu či výdejní místo a chcete jej reklamovat, vyplňte vratkový formulář, který je ke stažení zde. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: In Time Spedice spol. s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Potvrzení o vyřízené reklamaci Vám zašleme emailem.

 

 

Nakupujte online!

Kosmetiku vám doručíme kurýrem, na poštu nebo osobně přes naše AVON Ladies a AVON Gentlemany!

 

AVON Lady/AVON Gentleman

Využijte možnost osobního doručení. V případě potřeby se kdykoliv můžete obrátit na svou AL/AG.


Vaší objednávku platíte až při předání zboží a zároveň je tento způsob převzetí ZDARMA!

Doba doručení je obvykle 5 až 15 pracovních dní.

Kurýrní služba InTime

Využijte doručení kurýrem, který Vám Váš kosmetický balíček přiveze přímo až
k Vašim dveřím.


Cena služby činí 69,- Kč.
Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží.

TIP: k nákupu nad 1200 Kč Vám nyní objednávku doručíme zdarma

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání.

Pošta a další výdejní místa

Vyzvedněte si svou objednávku na místě, které Vám bude nejblíže a kdykoliv Vám to vyhovuje.

Cena za službu činí 39,- Kč.

Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží.

TIP: k nákupu nad 1200 Kč Vám nyní objednávku doručíme zdarma

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání.

 

100% záruka spokojenosti

Záleží nám na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše zboží. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dnů od data vystavení faktury.

 

Podmínky vrácení zboží

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. V případě ostatního zboží stačí, aby nevykazovalo známky poškození a nebyly ostraněny visačky a hygienické nálepky. Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

V případě, že jste zboží objednávali přes Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte je kvůli reklamaci výrobku. Pokud jste si nechali doručit zboží kurýrem nebo na poštu či výdejní místo a chcete jej reklamovat, vyplňte vratkový formulář, který je ke stažení zde. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: In Time Spedice spol. s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Potvrzení o vyřízené reklamaci Vám zašleme emailem.

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]