Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Nakupování online s Avonem je především o volbě.
Proto přinášíme možnost rozhodnout se pro způsob dopravy, který Vám nejvíce vyhovuje.
Stačí vložit své oblíbené výrobky do košíku, přejít k platbě a zvolit, zda chcete své zboží doručit prostřednictvím Avon Lady/Gentlemana, kurýrem, nebo balíkem na poštu či výdejní místo.

Avon Lady /
Avon Gentleman

Kurýrní služba
(InTime)

Na poštu
a výdejní místa (InTime)

Využijte osobní doručení prostřednictvím Avon Lady / Avon Gentlemana! V případě potřeby se kdykoliv můžete obrátit na svou AL/AG

PLATBA

Za objednávku zaplatíte až při jejím převzetí a za doručení neplatíte nic.

DORUČENÍ

Doba doručení je obvykle mezi 5 a 15 pracovními dny.

Nedělejte si starosti s vyzvedáváním zásilek! Využijte doručení kurýrem, který vám balíček přiveze přímo domů jen za 99 Kč.

 PLATBA

Zaplatit za objednávku můžete kartou nebo na dobírku.

 DORUČENÍ

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od odeslání.

 

 

Vyzvedněte si svou objednávku, kdy a kde vám to vyhovuje! Balíček na vás počká na poště nebo výdejním místě, které si zvolíte jen za 79 Kč.

PLATBA

Zaplatit za objednávku můžete kartou nebo na dobírku.

DORUČENÍ

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od odeslání.

Nakupování online s Avonem je především o volbě. Proto přinášíme možnost rozhodnout se pro způsob dopravy, který Vám nejvíce vyhovuje.

Objevte výhody nakupování online

Exkluzivně online

Výhodné akce, které v katalogu nenajdete.
Speciální nabídky

Nejlepší nabídky této kampaně na jednom místě
Novinky

Objevte nejnovější výrobky jako první.

.

100% ZÁRUKA SPOKOJENOSTI

V Avonu nám záleží na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na všechny naše kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit, a to do 90 dní od data vystavení faktury.

 

PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. Při nekosmetických výrobcích stačí, aby nevykazovaly známky poškození a nebyly odstraněné visačky a hygienické nálepky. Spodní prádlo není možné reklamovat.

Pokud si nejste jistí, podívejte se na  tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

 

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ

#1 V případě, že jste objednávali přes Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte je kvůli reklamaci výrobku.

#2 Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu či výdejní místo a chcete ho reklamovat, vyplňte, prosím, vratkový formulář, který je ke stažení zde.

#3 Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: In Time Spedice spol. s r. o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66.

#4 Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň vám zašleme potvrzení emailem.

.

100% ZÁRUKA SPOKOJENOSTI

V Avonu nám záleží na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na všechny naše kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit, a to do 90 dní od data vystavení faktury.

 

PODMÍNKY VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné.

Při nekosmetických výrobcích stačí, aby nevykazovaly známky poškození a nebyly odstraněné visačky a hygienické nálepky. Spodní prádlo není možné reklamovat.

Pokud si nejste jistí, podívejte se na  tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

 

POSTUP VRÁCENÍ ZBOŽÍ

#1 V případě, že jste objednávali přes Avon Lady/Avon Gentlemana, kontaktujte je kvůli reklamaci výrobku.

#2 Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu či výdejní místo a chcete ho reklamovat, vyplňte, prosím, vratkový formulář, který je ke stažení zde.

#3 Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: In Time Spedice spol. s r. o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66.

#4 Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň vám zašleme potvrzení emailem.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]