Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

 

Nakupujte online!

Vaši zásilku vám doručíme kurýrem až k vašim dveřím nebo na odběrné místo!

 

Doručení kurýrem We|Do a Českou poštou Vyzvednutí na výdejních místech a na poště
Využijte doručení kurýrem, který Vám Váš kosmetický balíček přiveze přímo až
k Vašim dveřím.


Cena služby činí 99,- Kč.
Platit můžete kartou online nebo na dobírku při převzetí zboží.

Objednávka bude doručena za 2 a 3 pracovní dny od odeslání.

Vyzvedněte si svou objednávku na odběrném místě které máte nejblíže kdykoliv Vám to vyhovuje.

Cena za službu činí 79,- Kč.

Platit můžete kartou online nebo na dobírku při převzetí zboží.

Objednávka bude připravena k odběru za 2 a 3 pracovní dny od odeslání.

 

100% záruka spokojenosti

Záleží nám na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše zboží. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dnů od data vystavení faktury.

 

Podmínky vrácení zboží

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. V případě ostatního zboží stačí, aby nevykazovalo známky poškození a nebyly ostraněny visačky a hygienické nálepky. Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

Pokud jste si nechali doručit zboží kurýrem nebo na poštu či výdejní místo a chcete jej reklamovat, vyplňte vratkový formulář, který je ke stažení zde. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: WE|DO CZ s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Potvrzení o vyřízené reklamaci Vám zašleme emailem.

 

 

Nakupujte online!

Kosmetiku vám doručíme kurýrem nebo na poštu!

 

Kurýrní služba We Do

Využijte doručení kurýrem, který Vám Váš kosmetický balíček přiveze přímo až
k Vašim dveřím.


Cena služby činí 99,- Kč.
Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží.

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání.

Pošta a další výdejní místa

Vyzvedněte si svou objednávku na místě, které Vám bude nejblíže a kdykoliv Vám to vyhovuje.

Cena za službu činí 79,- Kč.

Platit můžete kartou online nebo na dobírku, při převzetí zboží.

Objednávka bude doručena mezi 2 a 3 pracovními dny od jejího odeslání.

100% záruka spokojenosti

Záleží nám na vaší spokojenosti, a proto poskytujeme 100% záruku na veškeré naše zboží. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dnů od data vystavení faktury.

 

Podmínky vrácení zboží

Kosmetické výrobky můžete reklamovat v případě, že jsou alespoň ze dvou třetin plné. V případě ostatního zboží stačí, aby nevykazovalo známky poškození a nebyly ostraněny visačky a hygienické nálepky. Výjimku tvoří spodní prádlo, které reklamovat nelze. Pokud si nejste jistí, podívejte se na tabulku velikostí, aby vám vše dokonale padlo.

Pokud jste si nechali doručit zboží kurýrem nebo na poštu či výdejní místo a chcete jej reklamovat, vyplňte vratkový formulář, který je ke stažení zde. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: WE|DO CZ s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66. Peníze Vám budou vráceny na bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Potvrzení o vyřízené reklamaci Vám zašleme emailem.

 

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]