Objev výhody Zákaznického klubu!
Sbírej body za nákupy a získej skvělé
kosmetické odměny každý měsíc.
Náš věrnostní program pro zákazníky e-shopu dělá z nakupování kosmetiky zábavu! Přidej se do klubu a sbírej 10 bodů za každou utracenou korunu na e-shopu Avon. Body pak můžeš vyměnit za různé produkty, které získáš jen za 35 Kč. Je jedno, jak často budeš nakupovat. Body platí rok od získání, takže na super odměnu určitě dosáhneš.
Každý měsíc nové odměny, exkluzivní nabídky, přednostní testování a mnohem více!
1 utracená koruna = 10 bodů. Stačí tak nakoupit za 1 000 Kč a první odměna za 10 000 bodů je tvoje.
Na začátek od nás dostaneš 2 500 bodů. Dalších 2 500 bodů získáš za druhý nákup.
Máš dost bodů na odměnu? Poznáš to tak, že tlačítko pod konkrétní odměnou zrůžoví. Klikni na něj a potvrď, že chceš body použít. Objeví se šestimístný kód, který zkopíruj a vlož v košíku. Odměna za pouhých 35 Kč se ti přidá k nákupu. Kódy je možné uplatnit vždy v daném měsíci.
[popis produktu]
Připoj se do klubu zde na stránce nebo ze sekce Můj profil. Jako dárek dostaneš body do začátku, další nasbíráš tvými nákupy.
Jakmile máš bodů dostatek, snadno je vyměníš za exkluzivní promo kód. Stačí si vybrat odměnu a kliknout na tlačítko u produktu.
Kód si zkopíruj a vlož ve spodní části košíku ke tvé další objednávce, v košíku se ti objeví zvolený produkt 35 Kč. Všechny tvé kódy najdeš tady na stránce v části Historie odměn.
Jsem již registrovaný zákazník Avonu, jsem automaticky i členem AVON Zákaznického klubu?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Jaké výhody mi členství v klubu přinese?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Jaké jsou podmínky pro přihlášení do klubu?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Jak mohu sbírat body?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Jak mohu body uplatnit?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Kde najdu kód, který jsem si vyměnil/a za body?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Je možné produkt pořízený za body vložit do objednávky zpětně?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Kde zjistím stav svého bodového konta?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Jak dlouho získané body platí?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Začala jsem sledovat profil AVON Česká republika na Instagramu/Facebooku/odeslal/a jsem recenzi k zakoupenému produktu a nenačetly se mi body. Jak mám postupovat?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Produkt pořízený za body mi přišel poškozený, vrátíte mi body zpět?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Pokud objednávku nebo některé produkty vrátím, budou mi body odečteny?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Co se stane, pokud si zásilku nepřevezmu/nevyzvednu?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Jak mohu členství v klubu zrušit?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.
Pokud omylem odešlu objednávku bez přihlášení na svůj účet, mohu zpětně získat za tuto objednávku členské body na své konto?
Nejsi, do klubu se musíš přihlásit. To uděláš v nastavení tvého zákaznického účtu nebo zde.