Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Všeobecné obchodní podmínky 

Aktualizováno: 26. 11. 2021

  1. Úvodní ustanovení
    1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "VOP") jsou závazné pro nákup výrobků značky AVON (dále jen "výrobky" nebo „zboží“) ze strany zákazníků. Zákazníkem je buď spotřebitel ve smyslu § 2 odst. 1 písm. a) zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele (dále jen „zákazník“) nebo podnikatel, který při uzavírání smlouvy jedná v rámci své podnikatelské činnosti. VOP se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od společnosti AVON Cosmetics, spol. s r.o., se sídlem Karolinská 661/4, Praha 8, PSČ: 186 00, IČO: 00571989, zapsáno v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. Zn. C998 (dále jen “AVON”), je podnikatelem, tzn. je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Zákazník bere tímto na vědomí, že tyto VOP tvoří součást každé kupní smlouvy uzavřené na základě jednotlivé objednávky učiněné kterýmkoliv ze způsobů uvedených v těchto VOP. Kupní smlouva a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
    2. Práva a povinnosti účastníků kupní smlouvy (AVONu a zákazníka) se řídí právní úpravou kupní smlouvy dle ust. § 2079 a násl. ve spojení s ust. § 2158 a násl. a případně § 1824 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen "občanský zákoník").
    3. Pro případ kdy je osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od AVONu, právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, nepoužije se na vztah takové osoby a AVONu úprava práv a povinností spotřebitele dle občanského zákoníku a těchto VOP. V případě, že zákazník zamýšlí uskutečňovat další prodej AVON výrobků, je povinen a výslovně se zavazuje splnit veškeré zákonné požadavky opravňující ho k této činnosti.
    4. Zákazník může kdykoliv vyslovit námitku proti zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení. AVON tuto námitku zpracuje bez zbytečného prodlení od jejího obdržení. Zákazník potvrzuje, že se seznámil se zněním „Prohlášení o ochraně osobních údajů“ umístěným na www.avon.cz a že jeho znění bere na vědomí.
  2. Objednávka a uzavření smlouvy
    1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy, jejímž předmětem je koupě zboží uvedeného v objednávce. Pro zadání objednávky je platná nabídka zboží včetně kupní ceny zveřejněné v aktuálním katalogu a dalších nabídkách v době přijetí objednávky AVONem. Kupní cenou se rozumí cena označená jako "Cena s DPH".
    2. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a vyslovuje souhlas s jejich aktuálním zněním v plném rozsahu. Zákazníci jsou okamžikem odeslání objednávky těmito VOP vázáni. Před odesláním objednávky může být zákazník vyzván k výběru registrovaného zákazníka, který uzavřel s AVONem tzv. AVON dohodu (AVON lady/AVON Gentleman). V případě, že si zákazník AVON lady/AVON Gentlemana nevybere sám, bude tento zvolen administrativně AVONem.
    3. Kupní smlouva na základě jednotlivé objednávky vzniká okamžikem přijetí náležitě učiněné objednávky zákazníka společností AVON, a to za cenových podmínek uvedených na webových stránkách AVON.
    4. AVON je po doručení objednávky povinen obstarat a odevzdat zákazníkovi objednané zboží ve lhůtě dle těchto VOP, vycházejíc ze stavu zboží na skladě.
    5. Náležitě učiněnou objednávkou ze strany zákazníka se rozumí zejména vyplnění všech potřebných údajů při objednávání, jméno a příjmení zákazníka, bydliště a e-mailovou adresu zákazníka, dále kód výrobku, počet objednaných kusů a kontaktní adresu pro doručení výrobků a platné kontaktní údaje (e-mail, mobilní telefon). Za náležitě učiněnou objednávku ze strany zákazníka bude považována jakákoliv objednávka učiněná jedním ze způsobů uvedených v těchto VOP, a to v rozsahu, v jakém tyto služby AVON aktuálně nabízí. Před zasláním objednávky AVONU je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost zákazníka zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou považovány za správné. AVON bez zbytečného odkladu po obdržení objednávky potvrdí obdržení elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem. AVON je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat zákazníka o dodatečné potvrzení objednávky, a to prostřednictvím emailové adresy, kterou zákazník uvedl v objednávce.
    6. Místem dodání zboží je adresa udaná zákazníkem v objednávce.
    7. Vlastnické právo k zakoupenému zboží přechází na zákazníka úplným zaplacením kupní ceny za zboží.
    8. Zákazník bere na vědomí, že AVON může na základě marketingových akcí a/nebo při splnění určitých podmínek nabízet zákazníkům některé výrobky/dárky bezplatně, a to za předem určených podmínek (předložení reklamního kódu - PROMO CODE atp.). V takových případech se zákazník zavazuje spolupracovat s AVONem tak, aby mu bylo předmětné zboží doručeno společně s jeho objednávkou. Takové výrobky budou poskytnuty AVONem, nikoliv na náklady zákazníka.
    9. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (např. náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
  3. Cenové podmínky
    1. Zákazník se zavazuje uhradit za výrobky cenu dle čl. 2.1 těchto VOP.
    2. Webová stránka AVONu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost AVONu uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Webová stránka obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené na webové stránce platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
    3. Výrobky jsou dodány prostřednictvím kurýrní služby nebo držitele poštovní licence do místa dodání zboží (čl. III, odst. 6 těchto VOP). Zásilka s výrobky vždy obsahuje fakturu, s výjimkou případu, kdy je zákazníkovi doručena elektronická faktura. Zákazník souhlasí se zasíláním daňových dokladů elektronickou cestou. AVON je oprávněn zasílat daňové doklady i elektronickou cestou. V případě změny e-mailové adresy zákazník o této skutečnosti AVON neprodleně informuje. Elektronická faktura je zákazníkovi doručovaná prostřednictvím e-mailové adresy, kterou uvedl v objednávce. V případě požadavku zákazníka na doručení zásilky prostřednictvím poštomatu (případně jiné obdobné služby, jejíž použití AVON umožňuje), je zákazník povinen uvést kontaktní údaj – číslo mobilního telefonu, a to ve své objednávce; v opačném případě není AVON povinen objednávku zpracovat.
  4. Dodací podmínky
    1. Obvyklá lhůta pro dodání kosmetických výrobků je do 7 dnů a pro dodání nekosmetických výrobků až do 6 týdnů ode dne obdržení náležitě učiněné objednávky.
    2. Závazek AVONu dodat výrobky zaniká v případě, že výrobky nebylo možno dodat ani do 90 dnů ode dne obdržení náležitě učiněné objednávky, nedohodnou-li se zákazník s AVONem na delší lhůtě.
    3.  Zákazník je povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně zákazníka nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení, nedohodnou-li se strany jinak nebo nesdělí-li AVON, že nepožaduje hrazení nákladů za opakované doručení.
    4. Při převzetí zboží od přepravce je zákazník povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zákazník zásilku od přepravce převzít. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky AVONu, jsou-li vydány.
    5. AVON je oprávněn účtovat zákazníkovi manipulační a/nebo doručovací poplatek v případě, že se zásilka vrátí AVONu jako nedoručitelná nebo zákazník nepřevezme zásilku od kurýra/doručovatele, či zásilku nevyzvedne na poště ve lhůtě pro její uložení. Nepřevzetí celé zásilky je považováno za podstatné porušení smlouvy ve smyslu ust. § 2118 občanského zákoníku (povinnost kupujícího věc převzít), resp. ust. § 2159 občanského zákoníku (povinnost kupujícího věc převzít při dodání v případě, že je věc dodávána na místo určené kupujícím). V případě nepřevzetí celé zásilky se zákazník ocitá v prodlení se svým závazkem přijmout řádně nabídnuté plnění ze strany AVON. AVON je v takovém případě oprávněn po zákazníkovi požadovat za nepřevzetí zásilky náhradu škody (poštovné, balné, náklady na úschovu, na zničení apod.) stanovenou jako poplatek ve výši 120,- Kč.
  5. Podmínky a možnosti platby
    1. Kupní cenu může zákazník uhradit:
      1. Platební kartou; nebo
      2. Dobírkou (úhrada zboží přepravci při dodání)

      V případě bezhotovostní platby je závazek zákazníka uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet AVONU.

    2. Společně s kupní cenou je zákazník povinen zaplatit AVONU také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
    3. Zákazník bere na vědomí, že v případě, kdy AVONu vznikne vůči jemu jakákoliv pohledávka po splatnosti, je AVON oprávněn předat tuto pohledávku vůči zákazníkovi k vymáhání prostřednictvím třetí osoby, a to včetně předání osobních údajů, které jsou pro předání a vymáhání příslušné pohledávky nezbytné. Zákazník zároveň bere na vědomí a souhlasí, že současně s pohledávkou a jejím příslušenstvím mohou být vymáhány i náklady spojené s vymáháním pohledávky prostřednictvím třetí osoby.
    4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté AVONem zákazníkovi nelze vzájemně kombinovat.
    5. AVON je oprávněn si účtovat náklady na dodání zboží prostřednictvím jednotlivých způsobů dodání uvedených shora v odst. 5.1. Náklady na dodání zboží dobírkou budou účtovány dle aktuálních sazebníků využitého přepravce.
  6. Záruční podmínky a Reklamační řád
    1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). Reklamační řád společnosti AVON se vztahuje na zboží, jež bylo zakoupeno u společnosti AVON a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době. Následující obecná úprava platí, pokud zákazník nevyužije 100% záruku Avon (viz. níže) Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny. Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má zákazník právo na (i) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, (ii) na odstranění vady opravou věci, (iii) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo (iv) odstoupit od smlouvy. Zákazník nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. Zákazník nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost. Právo z vadného plnění zákazníkovi nenáleží také v případě, kdy zákazník vadu sám způsobil. Zákazník je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
    2. Jako záruční doklad slouží faktura, resp. elektronická faktura.
    3. AVON na své výrobky za podmínek uvedených níže poskytuje 100% záruku - možnost vrácení výrobku, přičemž lhůta pro využití uvedené možnosti začíná běžet dnem vystavení faktury na předmětné výrobky a trvá 3 měsíce. Rozsah uvedené záruky je uveden níže.
    4. Veškeré reklamace budou posouzeny a vyřízeny nejpozději do 30 dnů ode dne převzetí reklamovaných výrobků AVONem.
    5. Po převzetí výrobků je zákazník bez zbytečného odkladu povinen provést kontrolu výrobků zejména přezkoumat:
      1. zda se jedná o výrobek, který byl ze strany zákazníka objednán; a
      2. zda jevýrobek v neporušeném stavu, tzn. zda nemá zjevnou vadu; a
      3. zda fungují všechny jednotlivé části výrobku; a
      4. zda mávýrobek vůni či odstín dle objednané specifikace; a
      5. zda se shodují údaje na faktuře se skutečností.

      Pokud výrobek nesplňuje některou z výše uvedených podmínek, zákazník může uplatnit práva z poskytované 100% záruky AVONu. Záruka se nevztahuje na vady výrobků zjištěné v důsledku nesprávného užívání, nedodržení pokynů k používání výrobku, nesprávným skladováním nebo poškozením výrobku zákazníkem. Rovněž není možno reklamovat výrobky nadměrně vypotřebované (více než z jedné třetiny). Uvedená záruka se také nevztahuje na objednané katalogy, letáky a jiné tiskoviny.

      Nedodané a přitom fakturované výrobky je zákazník povinen nahlásit do 24 hodin od převzetí zásilky v rámci pracovních dní zákaznického servisu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

    6. Reklamované výrobky je nutné zaslat doporučenou poštou řádně zabalené na adresu uvedenou ve Formuláři pro zpětné zásilky (dále jen "formulář") nebo na webových stránkách Avon, společně s kompletně vyplněným formulářem, který je k dispozici v elektronické podobě na webové stránce AVON v sekci Možnost vrácení zboží. Každý reklamovaný výrobek musí být zaznačen do formuláře objednacím číslem (podle faktury, kde byl zaúčtován), počtem vrácených kusů, informací o čísle faktury, přesným popisem, musí být vybrán důvod vrácení výrobku a také je nutné uvést číslo účtu pro případné vrácení peněz. K této reklamaci, pokud se jedná o vracení výrobků v době delší jak 3 měsíce od provedené objednávky, je také nutné přiložit kopii nákupní faktury (i elektronické faktury), aby bylo možné určit přesné datum, kdy byl výrobek zakoupen. Nebude-li kopie faktury (resp. dokladu o převzetí výrobku) k reklamaci přiložena, či formulář nebude vyplněn řádně se všemi potřebnými údaji dle výše uvedeného, nebude reklamace považována za řádně uplatněnou. Jako doklad je potřeba uschovat kopii formuláře a podací lístek z pošty. Reklamovaný výrobek včetně formuláře s originálním podpisem zasílá zákazník za výše uvedených podmínek na adresu:

      IN TIME Spedice spol. s r.o. (AVON)
      Pražská 180
      250 66 Zdiby

    7. Při vrácení veškerého zboží z jedné objednávky, případně při vrácení zboží, které bylo podmínkou pro získání dárku (anebo jiného výrobku) je zákazník povinen vrátit i ostatní obsah doručené zásilky, tj. dárky a ostatní věci, které byly součástí balíku. Zákazník bere na vědomí a souhlasí, že oznámení o vyřízení reklamace mu bude zasláno na e-mailovou adresu, kterou uvedl v objednávce.
  7. Odstoupení od kupní smlouvy
    1. Zákazník bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze, mimo jiné, odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
    2. Nejedná-li se o případ uvedený výše či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má zákazník v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy je možno stáhnout v na webových stránkách AVONu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být AVONU odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě prostřednictvím kontaktních údajů uvedených ve formuláři.
    3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být AVONU vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, nese náklady spojené s navrácením zboží AVONU, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Zboží by mělo být vráceno AVONu kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
    4. V případě odstoupení od smlouvy vrátí AVON peněžní prostředky přijaté od zákazníka do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy zákazníkem, a to stejným způsobem, jakým je AVON od zákazníka přijal (AVON vrátí zákazníkovi přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím zákazník souhlasí). AVON je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté zákazníkovi již při vrácení zboží zákazníkovi či jiným způsobem, pokud s tím zákazník bude souhlasit a nevzniknou tím zákazníkovi další náklady. Odstoupí-li zákazník od kupní smlouvy, AVON není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi dříve, než mu zákazník zboží vrátí nebo prokáže, že zboží AVONu odeslala/odeslal.
    5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je AVON oprávněn jednostranně započíst proti nároku zákazníka na vrácení kupní ceny, přičemž stejně tak je AVON oprávněn si vůči nároku zákazníka na vrácení kupní ceny započíst jakoukoli splatnou pohledávku vůči zákazníkovi.
    6. Do doby převzetí zboží zákazníkovi je AVON oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, je-li zřejmé, že zákazník ji podstatně poruší. V takovém případě vrátí AVON zákazníkovi kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený zákazníkem.
    7. Je-li společně se zbožím poskytnut zákazníkovi dárek, je darovací smlouva mezi AVONEM a zákazníkem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy ze strany zákazníka, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a zákazník je povinen spolu se zbožím AVON vrátit i poskytnutý dárek.
    8. Zákazník, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz. Zákazník - spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu ze smluv uzavíraných mimo obchodní prostory online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  8. Odstoupení od kupní smlouvy pro AVON
    1. AVON si vyhrazuje právo na odstoupení od kupní smlouvy, a to v případech, že:
      1.   se výrobek už nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena výrobku, nebo
      2.   zákazník neuhradil předcházející objednávku ve lhůtě splatnosti uvedené na faktuře; nebo
      3.   objednaný výrobek byl z technických důvodů či neodstranitelných vad stažen z trhu.
  9. Informace o předání osobních údajů
    1. Zákazník tímto dává souhlas s tím, že osobní údaje poskytnuté jím v objednávce zboží, mohou být AVONem poskytnuty třetím stranám, zejména registrovaným zákazníkům, kteří uzavřeli s AVONem AVON dohodu (AVON lady/AVON Gentleman), a to v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění.
  10. Závěrečná ustanovení
    1. Zákazník souhlasí s tím, že znění VOP může AVON v souladu s ustanovením § 1752 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, jednostranně měnit či doplňovat (čímž nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění VOP). Změna VOP dle předchozí věty bude zákazníkovi oznámena zveřejněním nového znění VOP na webových stránkách AVONu.
    2. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje AVON prostřednictvím kontaktních údajů uvedených na webových stránkách AVONu. Informaci o vyřízení stížnosti zákazníka zašle AVON na elektronickou adresu zákazníka nejpozději do 30 dnů. Zákazník je také oprávněna/oprávněn obrátit se se svým podnětem na příslušné orgány dohledu a dozoru.
    3. AVON je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
    4. Je-li některé ustanovení těchto VOP neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Kupní smlouva včetně těchto VOP jsou archivovány AVONem v elektronické podobě a nejsou přístupné.

Příloha k Všeobecným obchodním podmínkám

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]