Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Jak na sexy křivky do plavek

Léto je za dveřmi a většina z nás už se těší k vodě. Mnohé ale děsí představa, že své tělo vystaví na odiv jen v plavkách. Nezoufejte, máme pro vás pár tipů, které vám pomohou postavu zformovat.

Zvykněte si pravidelně snídat

Dokonalých křivek, kterými se pyšní modelky, do plavkové sezóny nejspíš nedocílíme, ale s nepříjemnými faldíky můžeme zabojovat docela efektivně. V boji za lepší postavu je důležitý nejen aktivní pohyb, ale také úprava stravovacích návyků. Základem úspěchu je pořádná a vyvážená snídaně. Jak by měla vypadat?

Celozrnné pečivo, dietní šunka, nízkotučný sýr nebo mozzarella, vejce natvrdo, syrová zelenina. Nebo probiotický jogurt s ovesnými vločkami a ovocem. Bohatá, ale zároveň zdravá snídaně vám nastartuje metabolismus, takže přispěje i k vašemu hubnutí. Kromě toho budete dopoledne aktivnější a večer vás nebude honit mlsná.  Řiďte se také známým rčením: „Snídani sněz sám, o oběd se poděl s přítelem a večeři dej nepříteli“. S tou večeří to nemyslíme tak doslovně, jen si pamatujte, že poslední jídlo by se mělo konzumovat tři hodiny před ulehnutím.

Začněte se hýbat

K získání vytoužené postavy se musíte začít také hýbat. Nemusíte trhat sportovní rekordy - nejlepší na spalování tuků je přirozený pohyb, tedy například svižná chůze nebo nordic walking. Čím víc toho denně nachodíte, tím lépe. K tomu si můžete odepřít výtah a jít nahoru pěšky. Do svých procházek zařazujte také výšlapy do kopce, které dají tělu zabrat stejně jako dřina v posilovně.

Chcete-li mít navíc i krásně vytvarovanou postavu, pusťte se do cvičení. Nejvhodnější jsou široké dřepy, kroužení pasem, kmity vleže, výpady, cvičení s činkami… Pokud budete tyto cviky provádět pravidelně, zrychlí se váš metabolismus a krásně se vám vytvaruje tělo. Se zpevněním svalů pomáhá i jóga.

I na celulitidu se dá vyzrát. Při sprchování střídejte studenou a teplou sprchu a na problematické partie aplikujte například Tělové mléko proti celulitidě s kofeinem a výtažky z hlohu nebo Chladivý gel proti celulitidě s komplexem ColdTherapy. Důležité je také nepodceňovat kvalitní spánek a dostatek tekutin.

Chce to i správné plavky

Může se stát, že přes veškeré snažení nebudou vaše křivky dokonalé. V tom případě pro vás máme další triky. Zaměřte se na výběr správných plavek. Pro ženy s větším bříškem jsou ideální

jednodílné plavky tmavší barvy – a nemusí jít jen o černou. Skvělá je i tmavě modrá, vínová nebo zelená. Jestliže si ale chcete bříško opálit, pak sáhněte po tankinách. A opět platí, že horní díl by měl být v tmavé barvě, zatímco spodní může být klidně vzorovaný. Ženy s větším zadečkem a silnějšími stehny odvedou pozornost od těchto partií plavkami s nohavičkami a vyšším pasem, přičemž v jejich případě by měl být tmavý spodní díl, kdežto horní může být pestrobarevný. Ženy s malými ňadry mohou svůj handicap zamaskovat horním dílem s volánky.

Naproti tomu pro ženy s větším poprsím jsou nejvhodnější dvoudílné plavky, jejichž horní díl má širší ramínka. Plavky vcelku by jim mohly nehezky deformovat prsa. A pak jsou tu samozřejmě tuniky a parea, pod které se u vody schovají všechny případné nedokonalosti.

K plavkám a plážové módě patří také dobronzova opálená pokožka. V našem článku Aby slunce nebolelo aneb Bezpečné opalování se dozvíte, jak tohoto sexy zbarvení docílit.

Zvykněte si pravidelně snídat

Dokonalých křivek, kterými se pyšní modelky, do plavkové sezóny nejspíš nedocílíme, ale s nepříjemnými faldíky můžeme zabojovat docela efektivně. V boji za lepší postavu je důležitý nejen aktivní pohyb, ale také úprava stravovacích návyků. Základem úspěchu je pořádná a vyvážená snídaně. Jak by měla vypadat?

 

Celozrnné pečivo, dietní šunka, nízkotučný sýr nebo mozzarella, vejce natvrdo, syrová zelenina. Nebo probiotický jogurt s ovesnými vločkami a ovocem. Bohatá, ale zároveň zdravá snídaně vám nastartuje metabolismus, takže přispěje i k vašemu hubnutí. Kromě toho budete dopoledne aktivnější a večer vás nebude honit mlsná.  Řiďte se také známým rčením: „Snídani sněz sám, o oběd se poděl s přítelem a večeři dej nepříteli“. S tou večeří to nemyslíme tak doslovně, jen si pamatujte, že poslední jídlo by se mělo konzumovat tři hodiny před ulehnutím.

Začněte se hýbat

K získání vytoužené postavy se musíte začít také hýbat. Nemusíte trhat sportovní rekordy - nejlepší na spalování tuků je přirozený pohyb, tedy například svižná chůze nebo nordic walking. Čím víc toho denně nachodíte, tím lépe. K tomu si můžete odepřít výtah a jít nahoru pěšky. Do svých procházek zařazujte také výšlapy do kopce, které dají tělu zabrat stejně jako dřina v posilovně.

Chcete-li mít navíc i krásně vytvarovanou postavu, pusťte se do cvičení. Nejvhodnější jsou široké dřepy, kroužení pasem, kmity vleže, výpady, cvičení s činkami… Pokud budete tyto cviky provádět pravidelně, zrychlí se váš metabolismus a krásně se vám vytvaruje tělo. Se zpevněním svalů pomáhá i jóga.

I na celulitidu se dá vyzrát. Při sprchování střídejte studenou a teplou sprchu a na problematické partie aplikujte například Tělové mléko proti celulitidě s kofeinem a výtažky z hlohu nebo Chladivý gel proti celulitidě s komplexem ColdTherapy. Důležité je také nepodceňovat kvalitní spánek a dostatek tekutin.

Chce to i správné plavky

Může se stát, že přes veškeré snažení nebudou vaše křivky dokonalé. V tom případě pro vás máme další triky. Zaměřte se na výběr správných plavek. Pro ženy s větším bříškem jsou ideální

 

jednodílné plavky tmavší barvy – a nemusí jít jen o černou. Skvělá je i tmavě modrá, vínová nebo zelená. Jestliže si ale chcete bříško opálit, pak sáhněte po tankinách. A opět platí, že horní díl by měl být v tmavé barvě, zatímco spodní může být klidně vzorovaný. Ženy s větším zadečkem a silnějšími stehny odvedou pozornost od těchto partií plavkami s nohavičkami a vyšším pasem, přičemž v jejich případě by měl být tmavý spodní díl, kdežto horní může být pestrobarevný. Ženy s malými ňadry mohou svůj handicap zamaskovat horním dílem s volánky.

Naproti tomu pro ženy s větším poprsím jsou nejvhodnější dvoudílné plavky, jejichž horní díl má širší ramínka. Plavky vcelku by jim mohly nehezky deformovat prsa. A pak jsou tu samozřejmě tuniky a parea, pod které se u vody schovají všechny případné nedokonalosti.

K plavkám a plážové módě patří také dobronzova opálená pokožka. V našem článku Aby slunce nebolelo aneb Bezpečné opalování se dozvíte, jak tohoto sexy zbarvení docílit.

{{CarouselProduct.SalePrice | currency }}

{{LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].Name}}
{{::LoadedProducts[productId].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[67470].Name}}
{{::LoadedProducts[67470].Name}}
{{::LoadedProducts[67470].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[50409].Name}}
{{::LoadedProducts[50409].Name}}
{{::LoadedProducts[50409].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[90786].Name}}
{{::LoadedProducts[90786].Name}}
{{::LoadedProducts[90786].MarketingLabel1}}
NEW
{{LoadedProducts[90266].Name}}
{{::LoadedProducts[90266].Name}}
{{::LoadedProducts[90266].MarketingLabel1}}
NEW

Sdílet s přáteli

Další články

{{::article.Title}}
{{::article.Title}}

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]