Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Možnost vrácení zboží

AVON poskytuje 100% záruku spokojenosti na všechny své kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen/a, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury.

Zkontrolujte si rozměry uvedené v tabulce velikostí v katalogu nebo na www.avon.cz

Doplňky a oblečení mohou být vráceny pouze pokud nevykazují známky nošení a nebyly odstraněny visačky a ochranné hygienické nálepky.

 

Připravili jsme stručný návod, jak ideálně při vrácení zboží postupovat.

 

Přímé doručení

  1. Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu/Poštomat a chcete ho reklamovat, potřebujete dva důležité dokumenty - fakturu a vyplněný vratkový formulář.

  2. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu:

    WE|DO CZ s.r.o., (AVON)
    Pražská 180
    Zdiby
    250 66

  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.

  4. Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]