Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Garance spokojenosti

Na kosmetické i nekosmetické produkty poskytujeme 100% záruku spokojenosti.

To znamená, že v případě, že nebudete s výrobkem zakoupeným na avon.cz nebo od vaší Avon Lady spokojen/a, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury.

V případě, že byly produkty zakoupeny v oficiální prodejně Avon Cosmetics spol. s r.o na Alegro.cz, Kaufland.cz a nebo v maloobchodních kioscích v Avonu v Olomouci a Ostravě (20. 11. 2023 – 31. 03. 2024), můžete je vrátit 14 dní od data vystavení faktury.

 

Připravili jsme stručný návod, jak ideálně při vrácení zboží postupovat.

 

Vrácení zboží – nákup na avon.cz nebo v maloobchodních kioscích v Avonu v Olomouci a Ostravě

  1. Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu/Poštomat a chcete ho reklamovat, potřebujete dva důležité dokumenty - fakturu a vyplněný vratkový formulář.

  2. Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu:

    WE|DO CZ s.r.o., (AVON)
    Pražská 180
    Zdiby
    250 66

  3. Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.

  4. Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.

Vracení zboží – nákup na Mall.cz a Alza.cz

Dodržujte reklamační řád partnera, u kterého byly produkty zakoupeny.

Vracení zboží – nákup přes Avon Lady/Gentleman

Kontaktujte prosím svého Avon Lady/Gentlemana, který vás provede procesem vrácení zboží.

Vracení zboží – nákup na Alegro.cz a Kaufland.cz

Dodržujte reklamační řád partnera, u kterého byly produkty zakoupeny.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]