Garance spokojenosti
Na kosmetické i nekosmetické produkty poskytujeme 100% záruku spokojenosti.
To znamená, že v případě, že nebudete s výrobkem zakoupeným na avon.cz nebo od vaší Avon Lady spokojen/a, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury.
V případě, že byly produkty zakoupeny v oficiální prodejně Avon Cosmetics spol. s r.o na Alegro.cz, Kaufland.cz a nebo v maloobchodních kioscích v Avonu v Olomouci a Ostravě (20. 11. 2023 – 31. 03. 2024), můžete je vrátit 14 dní od data vystavení faktury.
Připravili jsme stručný návod, jak ideálně při vrácení zboží postupovat.
Vrácení zboží – nákup na avon.cz nebo v maloobchodních kioscích v Avonu v Olomouci a Ostravě
-
Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na výdejní místo a chcete ho reklamovat, potřebujete dva důležité dokumenty - fakturu a vyplněný vratkový formulář.
-
Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu:
WE|DO CZ s.r.o., (AVON)
Pražská 180
Zdiby
250 66 -
Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
-
Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.
Vracení zboží – nákup na Mall.cz a Alza.cz
Dodržujte reklamační řád partnera, u kterého byly produkty zakoupeny.
Vracení zboží – nákup přes Avon Lady/Gentleman
Kontaktujte prosím svého Avon Lady/Gentlemana, který vás provede procesem vrácení zboží.
Vracení zboží – nákup na Alegro.cz a Kaufland.cz
Dodržujte reklamační řád partnera, u kterého byly produkty zakoupeny.