Garance spokojenosti
Na kosmetické i nekosmetické produkty poskytujeme 100% záruku spokojenosti. V případě, že nebudete s výrobkem zakoupeným na avon.cz nebo od vaší Avon Lady spokojen/a, můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury. Garance spokojenosti se nevztahuje na zboží zakoupené jinde, než na webových stránkách www.avon.cz nebo od Avon Lady/Avon Gentlemana.
Připravili jsme stručný návod, jak ideálně při vrácení zboží postupovat.
Přímé doručení
-
Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu/Poštomat a chcete ho reklamovat, potřebujete dva důležité dokumenty - fakturu a vyplněný vratkový formulář.
-
Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu:
WE|DO CZ s.r.o., (AVON)
Pražská 180
Zdiby
250 66 -
Zásilku pečlivě zabalte, aby nedošlo během dopravy k jejímu poškození.
-
Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.