Cookie: Naše stránka využívá soubory cookie. Přečtěte si další informace o našich zásadách práce se soubory cookie. souhlasím
Zavřít
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

Často kladené otázky

Mám zájem si objednat, ale nejsem registrovaným zákazníkem Avonu. Jak mám postupovat?

Pokud jste zde poprvé navštivte stránku jak nakupovat, kde je vše vysvětleno.

Jak se mohu stát AVON Lady či AVON Gentlemanem a co to obnáší?

Avon Lady/Avon Gentlemanem (dále jen AL/AG), se může stát osoba starší 18 let. Registrace je zcela zdarma.


Náplní spolupráce je prodej kosmetických a nekosmetických výrobků AVON koncovým zákazníkům. Objednávat je možné až v 15 dnech kampaně z každého katalogu, a to přes on-line rozhraní nebo prostřednictvím SMS. Pokud objednáte v hodnotě nad 700 Kč, není Vám účtován ani manipulační poplatek (jinak 50 Kč). Zásilky rozváží kurýrní služba IN TIME na zvolenou adresu běžně do dvou dnů od fakturace nebo je možné si zásilku nechat doručit na pobočku České pošty s možností vyzvednutí až 7 kalendářních dní.


V každém balíčku je kromě výrobků také faktura, která má 14denní splatnost. Pokud se s námi AL/AG zapojí do projektu záchrany lesů „Zdravé lesy, krásnější svět“, tak elektronickou verzi své faktury najde ke stažení přes on-line rozhraní v sekci Moje objednávky. Faktury lze hradit platbou online, převodem z účtu, vložením částky přímo na účet v Citibank nebo složenkou typu A.


Každý AL/AG se může účastnit obchodních setkání, kde se seznámí s novými výrobky, motivačními programy a všemi dašími lokálními i celospokojenstátními akcemi.


V případě vašeho zájmu, prosím, klikněte zde.

Co mi registrace přinese?

Díky registraci získáte řadu výhod. A to hlavně extra slevy navíc na ceny výrobků v katalogu podle výše vaší objednávky. Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do dárkového programu a získat tak každou kampaň skvělé dárky. Jen na vás záleží, zda se rozhodnete objednávat jen pro sebe nebo pro svou rodinu, kamarádky nebo kolegyně a využít tak až  30% slevu na vaše objednávky.

Pokud se rozhodnete zaregistrovat a objednávat z katalogů aktuálních kampaní, nic vás to nestojí. Můžete si zvolit různé možnosti doručení a platby, jen vaši první objednávku je možné doručit pouze na poštu.

Nemusíte nakupovat pravidelně, a jestliže se rozhodnete dále neobjednávat, můžete kdykoliv skončit.

Potřebuji k registraci jako AVON Lady/AVON Gentleman živnostenský list?

Uzavřením AVON Dohody se stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanem se všemi výhodami, které jsou nabízeny. K uzavření AVON Dohody tedy není vyžadován živnostenský list.


V případě, že je Vaším úmyslem nakupovat AVON výrobky a v souvislosti s tímto vyvíjet soustavnou činnost naplňující znaky podnikání dle aktuální právní úpravy, je ze zákona povinností každého jednotlivce opatřit si živnostenský list vyžadovaný dle Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platném znění, stejně tak jako si zajistit veškeré související daňové a jiné registrace.

Mohu si zařídit internetový obchod nebo prodávat výrobky v obchodě?

Společnost Avon Cosmetics distribuuje a prodává své výrobky v České republice formou přímého prodeje. Jako podporu nabízí pro své AVON Lady/AVON Gentlemany možnost otevření vlastního obchodu v AVON Online (přihlásit se můžete zde). Otevírání vlastního e-shopu ani prodej formou jiných kanálů než je přímý prodej není dle Všeobecných obchodních podmínek dovolen.

Kde najdu nabídku práce v Avonu?

Aktuální seznam pozic naleznete zde.

Máte nějaké slevy na výrobky?

Atraktivní nabídky najdete v každém katalogu AVON a na stránkách AVON Online. Jako Avon Lady/Avon Gentleman máte možnost získat další slevu na výrobky až do výše 30 % nebo dle aktuálních speciálních akcí či zákaznických programů.

Kdo vyrábí AVON výrobky?

Kosmetické výrobky, oblečení, šperky, kabelky a další doplňky značky AVON vyrábí společnost AVON a její dodavatelé ve výrobních závodech v USA, Německu, Polsku a v dalších zemích včetně České republiky. Konkrétní místo výroby je vždy uvedeno na obalu výrobku.

Je možné výrobky AVON vrátit?

Ano, AVON poskytuje 100% záruku spokojenosti na všechny své kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury své(mu) Avon Lady/Avon Gentlemanovi, která/ý výrobek vrátí zpět.
Zkontrolujte si rozměry uvedené v tabulce velikostí v katalogu nebo na www.avon.cz. Doplňky a oblečení mohou být vráceny pouze pokud nevykazují známky nošení a nebyly odstraněny visačky a ochranné hygienické nálepky.

Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na Poštu/Poštomat a chcete ho reklamovat, vyplňte, prosím, vratkový formulář, který je ke stažení zde.

Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: WE|DO CZ s.r.o., (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66

Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.

Co značí datum uvedené na obalech výrobků AVON?

Datum, které je uvedeno na všech výrobcích společnosti AVON, označuje datum výroby daného produktu (nikoliv datum spotřeby). Např. Z050615 tedy znamená, že výrobek byl vyroben 5. června 2015. Trvanlivost všech kosmetických výrobků AVON přesahuje 30 měsíců, nicméně také je třeba věnovat pozornost symbolu otevřeného kelímku, v němž je uvedena doba (číslo značící počet měsíců), po kterou je možné výrobek bez obav používat od jeho otevření.

Testuje AVON svoje výrobky na zvířatech?

Ne. Byli jsme jednou z prvních společností na světě, která už před 30 lety přestala testovat svoje výrobky na zvířatech a v roce 2019 jsme se stali první celosvětovou kosmetickou společností*, která ukončila testování na zvířatech ve všech svých značkových segmentech** tím, že zastavila testování na zvířatech v Číně. Ukončení testování na zvířatech v celém našem portfoliu značkových výrobků je dalším krokem na této cestě postavené na našem 30letém úsilí o ukončení testování na zvířatech ve spolupráci s našimi partnery. Více informací najdete zde.

Jak společnost AVON zajišťuje bezpečnost svých výrobků bez testování na zvířatech?

Vzhledem k tomu, že pro společnost AVON je bezpečnost jejích zákazníků na prvním místě, zajišťujeme bezpečnost našich výrobků pomocí osvědčených metod testování na subjektech neživočišného původu, jako je využívání stávajících dat, počítačové modelování a testování in vitro, což jsou všechno metody zajišťující bezpečnost kosmetických výrobků značky AVON.

Co ještě AVON dělá?

Vedle ukončení testování na zvířatech ve všech našich značkových segmentech usilovně pracujeme na tom, abychom do našich výrobků zakomponovali složky rostlinného, přírodního a syntetického původu bez negativního vlivu na naši vzácnou planetu a její zdroje. Náš sortiment značky Distillery, který byl nedávno uveden na trh, obsahuje výrobky, které jsou vhodné i pro vegany, protože jsou složeny z koncentrátů vytvořených procesem intenzivní destilace a prodávají se v environmentálně šetrných obalech.

Jak se AVONu podařilo zastavit testování na zvířatech v Číně, když to v této zemi přímo vyžaduje legislativa?

Změnili jsme složení některých našich výrobků, upravili jsme některé řady a přesunuli některé produkty do segmentu přeshraničního elektronického obchodu, což v důsledku znamená, že nemusí v Číně podstoupit testování na zvířatech.

Proč společnost AVON nepřestala prodávat své výrobky v Číně už dávno?

Myšlence ukončit testování na zvířatech jsme oddáni už 30 let, na druhé straně jsme však také odhodláni uspokojovat potřeby našich zákazníků v Číně, zvyšovat objem obchodu v této zemi a podporovat naše zástupce - ženy, které si své vlastní podnikání budují prostřednictvím prodeje značky AVON.

Proč na sobě výrobky značky AVON nemají logo „Cruelty-Free“ (tzn. bez krutého zacházení)?

Už 30 let spolupracujeme na projektech, které mají vést k pozitivní změně v oblasti testování na zvířatech, s takovými organizacemi, jako jsou Institute for In Vitro Sciences, FRAME či Humane Society International. Jme hrdí na to, že na našich materiálech máme jejich loga a podporujeme jejich hodnotnou práci. Nyní, když jsme ukončili testování na zvířatech ve všech našich značkových segmentech v úplně každé zemi, v níž naše výrobky prodáváme, budeme usilovat o získání další certifikace potvrzující, že testování našich výrobků probíhá bez krutého zacházení se zvířaty.

A co dál?

Zavázali jsme se k účasti na aktivitách, jejichž cílem je dosáhnout ukončení testování kosmetických výrobků na zvířatech nadobro, a proto v posledních 30 let spolupracujeme s odbornými organizacemi v otázkách nových přístupů k hodnocení bezpečnosti výrobků. V těchto aktivitách jsme odhodláni i nadále pokračovat a spolupracovat s našimi partnery ve snahách o dosažení smysluplné pozitivní změny.
* Podle údajů z průzkumu Euromonitor International (duben 2019) patří společnost k 10 světově největším výrobcům kosmetiky a přípravků osobní péče.
** Zveřejněné celosvětové politiky v oblasti dobrých životných podmínek zvířat a certifikace dobrých životných podmínek zvířat z listopadu 2019.

Co znamenají znaky na obalech?

Symboly označující různé druhy materiálů použitých při výrobě výrobku:

avonpfx@gmail.com

Často kladené otázky

Mám zájem si objednat, ale nejsem registrovaným zákazníkem Avonu. Jak mám postupovat?

Pokud jste zde poprvé navštivte stránku jak nakupovat, kde je vše vysvětleno.

Jak se mohu stát AVON Lady či AVON Gentlemanem a co to obnáší?

Avon Lady/Avon Gentlemanem (dále jen AL/AG), se může stát osoba starší 18 let. Registrace je zcela zdarma.

Náplní spolupráce je prodej kosmetických a nekosmetických výrobků AVON koncovým zákazníkům. Objednávat je možné až v 15 dnech kampaně z každého katalogu, a to přes on-line rozhraní nebo prostřednictvím SMS. Pokud objednáte v hodnotě nad 700 Kč, není Vám účtován ani manipulační poplatek (jinak 50 Kč). Zásilky rozváží kurýrní služba IN TIME na zvolenou adresu běžně do dvou dnů od fakturace nebo je možné si zásilku nechat doručit na pobočku České pošty s možností vyzvednutí až 7 kalendářních dní.


V každém balíčku je kromě výrobků také faktura, která má 14denní splatnost. Pokud se s námi AL/AG zapojí do projektu záchrany lesů „Zdravé lesy, krásnější svět“, tak elektronickou verzi své faktury najde ke stažení přes on-line rozhraní v sekci Moje objednávky. Faktury lze hradit platbou online, převodem z účtu, vložením částky přímo na účet v Citibank nebo složenkou typu A.

Každý AL/AG se může účastnit obchodních setkání, kde se seznámí s novými výrobky, motivačními programy a všemi dašími lokálními i celospokojenstátními akcemi.
V případě vašeho zájmu, prosím, klikněte zde.

Co mi registrace přinese?

Díky registraci získáte řadu výhod. A to hlavně extra slevy navíc na ceny výrobků v katalogu podle výše vaší objednávky. Jako nově registrovaná AVON Lady se můžete zapojit do dárkového programu a získat tak každou kampaň skvělé dárky. Jen na vás záleží, zda se rozhodnete objednávat jen pro sebe nebo pro svou rodinu, kamarádky nebo kolegyně a využít tak až  30% slevu na vaše objednávky.
Pokud se rozhodnete zaregistrovat a objednávat z katalogů aktuálních kampaní, nic vás to nestojí. Můžete si zvolit různé možnosti doručení a platby, jen vaši první objednávku je možné doručit pouze na poštu. 
Nemusíte nakupovat pravidelně, a jestliže se rozhodnete dále neobjednávat, můžete kdykoliv skončit.

Potřebuji k registraci jako AVON Lady/AVON Gentleman živnostenský list?

Uzavřením AVON Dohody se stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanem se všemi výhodami, které jsou nabízeny. K uzavření AVON Dohody tedy není vyžadován živnostenský list.
V případě, že je Vaším úmyslem nakupovat AVON výrobky a v souvislosti s tímto vyvíjet soustavnou činnost naplňující znaky podnikání dle aktuální právní úpravy, je ze zákona povinností každého jednotlivce opatřit si živnostenský list vyžadovaný dle Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platném znění, stejně tak jako si zajistit veškeré související daňové a jiné registrace.

Mohu si zařídit internetový obchod nebo prodávat výrobky v obchodě?

Společnost Avon Cosmetics distribuuje a prodává své výrobky v České republice formou přímého prodeje. Jako podporu nabízí pro své AVON Lady/AVON Gentlemany možnost otevření vlastního obchodu v AVON Online (přihlásit se můžete zde). Otevírání vlastního e-shopu ani prodej formou jiných kanálů než je přímý prodej není dle Všeobecných obchodních podmínek dovolen.

Kde najdu nabídku práce v Avonu?

Aktuální seznam pozic naleznete zde.

Máte nějaké slevy na výrobky?

Atraktivní nabídky najdete v každém katalogu AVON a na stránkách AVON Online. Jako Avon Lady/Avon Gentleman máte možnost získat další slevu na výrobky až do výše 30 % nebo dle aktuálních speciálních akcí či zákaznických programů.

Kdo vyrábí AVON výrobky?

Kosmetické výrobky, oblečení, šperky, kabelky a další doplňky značky AVON vyrábí společnost AVON a její dodavatelé ve výrobních závodech v USA, Německu, Polsku a v dalších zemích včetně České republiky. Konkrétní místo výroby je vždy uvedeno na obalu výrobku.

Je možné výrobky AVON vrátit?

Ano, AVON poskytuje 100% záruku spokojenosti na všechny své kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury své(mu) Avon Lady/Avon Gentlemanovi, která/ý výrobek vrátí zpět.
Zkontrolujte si rozměry uvedené v tabulce velikostí v katalogu nebo na www.avon.cz. Doplňky a oblečení mohou být vráceny pouze pokud nevykazují známky nošení a nebyly odstraněny visačky a ochranné hygienické nálepky.

Co značí datum uvedené na obalech výrobků AVON?

Datum, které je uvedeno na všech výrobcích společnosti AVON, označuje datum výroby daného produktu (nikoliv datum spotřeby). Např. Z050615 tedy znamená, že výrobek byl vyroben 5. června 2015. Trvanlivost všech kosmetických výrobků AVON přesahuje 30 měsíců, nicméně také je třeba věnovat pozornost symbolu otevřeného kelímku, v němž je uvedena doba (číslo značící počet měsíců), po kterou je možné výrobek bez obav používat od jeho otevření.

Jsou výrobky AVON testovány na zvířatech?

Veškeré informace o respektu k etickému zacházení se zvířaty, který společnost AVON ctí, najdete zde.

Co znamenají znaky na obalech?

Symboly označující různé druhy materiálů použitých při výrobě výrobku:

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]