Často kladené otázky
Mám zájem si objednat, ale nejsem registrovaným zákazníkem Avonu. Jak mám postupovat?
Pokud jste zde poprvé navštivte stránku jak nakupovat, kde je vše vysvětleno.
Jak se mohu stát Avon Lady či Avon Gentlemanem a co to obnáší?
Avon Lady/Avon Gentlemanem (dále jen AL/AG), se může stát osoba starší než 15 let. Registrace je zcela zdarma.
Náplní spolupráce je prodej kosmetických a nekosmetických produktů Avon koncovým zákazníkům. Objednávat je možné po celou dobu kampaně z každého katalogu (platnost katalogu je 1 měsíc), a to přes on-line rozhraní. telefonicky nebo prostřednictvím SMS. Pokud objednáte v hodnotě nad 900 Kč, bude Vám objednávka domů doručena zdarma. Zásilky rozváží kurýrní služba na zvolenou adresu běžně do dvou dnů od fakturace nebo je možné si zásilku nechat doručiť přes Balíkovnu nebo na poštu. U osob mladších než 18 let je povinně nastavena platba a doručení na dobírku.
V každém balíčku je kromě produktů také faktura, která má 14denní splatnost. Pokud se s námi AL/AG zapojí do projektu záchrany lesů „Zdravé lesy, krásnější svět“, tak elektronickou verzi své faktury najde ke stažení přes on-line rozhraní v sekci Moje objednávky. Faktury lze hradit platbou online, převodem z účtu, vložením částky přímo na účet v Citibank nebo složenkou typu A.
Každý AL/AG se může účastnit obchodních setkání, kde se seznámí s novými produkty, motivačními programy a všemi dašími lokálními i celospokojenstátními akcemi.
V případě vašeho zájmu, prosím, klikněte zde.
Co mi registrace přinese?
Díky registraci získáte řadu výhod. A to hlavně extra slevy navíc na ceny produktů v katalogu podle výše vaší objednávky. Jako nově registrovaná Avon Lady se můžete zapojit do dárkového programu Avon Přivítání a získat tak každou kampaň skvělé dárky. Jen na vás záleží, zda se rozhodnete objednávat jen pro sebe nebo pro svou rodinu, kamarádky nebo kolegyně a využít tak až 35% slevu na vaše objednávky.
Pokud se rozhodnete zaregistrovat a objednávat z katalogů aktuálních kampaní, nic vás to nestojí. Můžete si zvolit různé možnosti doručení a platby, jen vaši první objednávku je možné doručit pouze na poštu.
Nemusíte nakupovat pravidelně, a jestliže se rozhodnete dále neobjednávat, můžete kdykoliv skončit.
Potřebuji k registraci jako Avon Lady/Avon Gentleman živnostenský list?
Uzavřením Avon Dohody se stanete registrovanou Avon Lady/Avon Gentlemanem se všemi výhodami, které jsou nabízeny. K uzavření Avon Dohody tedy není vyžadován živnostenský list.
V případě, že je Vaším úmyslem nakupovat Avon produkty a v souvislosti s tímto vyvíjet soustavnou činnost naplňující znaky podnikání dle aktuální právní úpravy, je ze zákona povinností každého jednotlivce opatřit si živnostenský list vyžadovaný dle Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platném znění, stejně tak jako si zajistit veškeré související daňové a jiné registrace.
Mohu si zařídit internetový obchod nebo prodávat produkty v obchodě?
Společnost Avon Cosmetics distribuuje a prodává své produkty v České republice formou přímého prodeje. Jako podporu nabízí pro své Avon Lady/Avon Gentlemany možnost otevření vlastního obchodu v Avon Online (přihlásit se můžete zde). Otevírání vlastního e-shopu ani prodej formou jiných kanálů než je přímý prodej není dle Všeobecných obchodních podmínek dovolen.
Kde najdu nabídku práce v Avonu?
Aktuální seznam pozic naleznete zde.
Máte nějaké slevy na produkty?
Atraktivní nabídky najdete v každém katalogu Avon a na stránkách Avon Online. Jako Avon Lady/Avon Gentleman máte možnost získat další slevu na výrobky až do výše 35 % nebo dle aktuálních speciálních akcí či zákaznických programů.
Kdo vyrábí Avon produkty?
Kosmetické produkty, oblečení, šperky, kabelky a další doplňky značky AVON vyrábí společnost Avon a její dodavatelé ve výrobních závodech v USA, Německu, Polsku a v dalších zemích včetně České republiky. Konkrétní místo výroby je vždy uvedeno na obalu produktu.
Je možné produkty Avon vrátit?
Ano, AVON poskytuje 100% záruku spokojenosti na všechny své kosmetické i nekosmetické produkty. V případě, že nebudete s produktem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury své(mu) Avon Lady/Avon Gentlemanovi, která/ý produkt vrátí zpět.
Zkontrolujte si rozměry uvedené v tabulce velikostí v katalogu nebo na www.avon.cz. Doplňky a oblečení mohou být vráceny pouze pokud nevykazují známky nošení a nebyly odstraněny visačky a ochranné hygienické nálepky.
Pokud jste si nechali doručit zboží přímo kurýrem anebo na výdejní místo a chcete ho reklamovat, vyplňte, prosím, vratkový formulář, který je ke stažení zde.
Vyplněný formulář společně s kopií faktury vložte do balíčku se zbožím a odešlete nejlépe doporučenou poštou na adresu: One by Allegro, (AVON), Pražská 180, Zdiby, 250 66
Peníze budou vráceny na váš bankovní účet, případně zpět na vaši platební kartu, jakmile bude vaše reklamace zpracována. Zároveň obdržíte potvrzení emailem.
Co značí datum uvedené na obalech produktů Avon?
Datum, které je uvedeno na všech produktech společnosti AVON, označuje datum výroby daného produktu (nikoliv datum spotřeby). Např. Z050615 tedy znamená, že produkt byl vyroben 5. června 2015.
Každý kosmetický produkt Avon má uveden symbol otevřené dózy na obalu produktu, ve kterém je uvedena doba (v počtu měsíců), do kdy by měl zákazník produkt po otevření spotřebovat. Z30.06.2021 znamená, že pleťová maska byla vyrobena dne 30. 06. 2021 a má na obalu uveden piktogram dózy s nápisem „12M“, který znázorňuje, že pleťovou masku se doporučuje spotřebovat do 12 měsíců od jejího otevření.
Testuje Avon svoje produkty na zvířatech?
Ne. Byli jsme jednou z prvních společností na světě, která už před 30 lety přestala testovat svoje produkty na zvířatech a v roce 2019 jsme se stali první celosvětovou kosmetickou společností*, která ukončila testování na zvířatech ve všech svých značkových segmentech** tím, že zastavila testování na zvířatech v Číně. Ukončení testování na zvířatech v celém našem portfoliu značkových produktů je dalším krokem na této cestě postavené na našem 30letém úsilí o ukončení testování na zvířatech ve spolupráci s našimi partnery. Více informací najdete zde.
Jak společnost Avon zajišťuje bezpečnost svých produktů bez testování na zvířatech?
Vzhledem k tomu, že pro společnost Avon je bezpečnost jejích zákazníků na prvním místě, zajišťujeme bezpečnost našich produktů pomocí osvědčených metod testování na subjektech neživočišného původu, jako je využívání stávajících dat, počítačové modelování a testování in vitro, což jsou všechno metody zajišťující bezpečnost kosmetických výrobků značky Avon.
Co ještě Avon dělá?
Vedle ukončení testování na zvířatech ve všech našich značkových segmentech usilovně pracujeme na tom, abychom do našich produktů zakomponovali složky rostlinného, přírodního a syntetického původu bez negativního vlivu na naši vzácnou planetu a její zdroje.
Jak se Avonu podařilo zastavit testování na zvířatech v Číně, když to v této zemi přímo vyžaduje legislativa?
Změnili jsme složení některých našich produktů, upravili jsme některé řady a přesunuli některé produkty do segmentu přeshraničního elektronického obchodu, což v důsledku znamená, že nemusí v Číně podstoupit testování na zvířatech.
Proč společnost Avon nepřestala prodávat své produkty v Číně už dávno?
Myšlence ukončit testování na zvířatech jsme oddáni už 30 let, na druhé straně jsme však také odhodláni uspokojovat potřeby našich zákazníků v Číně, zvyšovat objem obchodu v této zemi a podporovat naše zástupce - ženy, které si své vlastní podnikání budují prostřednictvím prodeje značky AVON.
Proč na sobě produktyy značky Avon nemají logo „Cruelty-Free“ (tzn. bez krutého zacházení)?
Už 30 let spolupracujeme na projektech, které mají vést k pozitivní změně v oblasti testování na zvířatech, s takovými organizacemi, jako jsou Institute for In Vitro Sciences, FRAME či Humane Society International. Jme hrdí na to, že na našich materiálech máme jejich loga a podporujeme jejich hodnotnou práci. Nyní, když jsme ukončili testování na zvířatech ve všech našich značkových segmentech v úplně každé zemi, v níž naše produkty prodáváme, budeme usilovat o získání další certifikace potvrzující, že testování našich produktů probíhá bez krutého zacházení se zvířaty.
A co dál?
Zavázali jsme se k účasti na aktivitách, jejichž cílem je dosáhnout ukončení testování kosmetických produktů na zvířatech nadobro, a proto v posledních 30 let spolupracujeme s odbornými organizacemi v otázkách nových přístupů k hodnocení bezpečnosti výrobků. V těchto aktivitách jsme odhodláni i nadále pokračovat a spolupracovat s našimi partnery ve snahách o dosažení smysluplné pozitivní změny.
* Podle údajů z průzkumu Euromonitor International (duben 2019) patří společnost k 10 světově největším výrobcům kosmetiky a přípravků osobní péče.
** Zveřejněné celosvětové politiky v oblasti dobrých životných podmínek zvířat a certifikace dobrých životných podmínek zvířat z listopadu 2019.
Co znamenají znaky na obalech?
Symboly označující různé druhy materiálů použitých při výrobě produktu:
avonpfx@gmail.com
Často kladené otázky
Mám zájem si objednat, ale nejsem registrovaným zákazníkem Avonu. Jak mám postupovat?
Jak se mohu stát AVON Lady či AVON Gentlemanem a co to obnáší?
Náplní spolupráce je prodej kosmetických a nekosmetických výrobků AVON koncovým zákazníkům. Objednávat je možné až v 15 dnech kampaně z každého katalogu, a to přes on-line rozhraní nebo prostřednictvím SMS. Pokud objednáte v hodnotě nad 700 Kč, není Vám účtován ani manipulační poplatek (jinak 50 Kč). Zásilky rozváží kurýrní služba na zvolenou adresu běžně do dvou dnů od fakturace nebo je možné si zásilku nechat doručiť přes Balíkovnu nebo One by Allegro na výdejní místo.
V každém balíčku je kromě výrobků také faktura, která má 14denní splatnost. Pokud se s námi AL/AG zapojí do projektu záchrany lesů „Zdravé lesy, krásnější svět“, tak elektronickou verzi své faktury najde ke stažení přes on-line rozhraní v sekci Moje objednávky. Faktury lze hradit platbou online, převodem z účtu, vložením částky přímo na účet v Citibank nebo složenkou typu A.
V případě vašeho zájmu, prosím, klikněte zde.
Co mi registrace přinese?
Potřebuji k registraci jako AVON Lady/AVON Gentleman živnostenský list?
V případě, že je Vaším úmyslem nakupovat AVON výrobky a v souvislosti s tímto vyvíjet soustavnou činnost naplňující znaky podnikání dle aktuální právní úpravy, je ze zákona povinností každého jednotlivce opatřit si živnostenský list vyžadovaný dle Živnostenského zákona 455/1991 Sb., v platném znění, stejně tak jako si zajistit veškeré související daňové a jiné registrace.
Mohu si zařídit internetový obchod nebo prodávat výrobky v obchodě?
Kde najdu nabídku práce v Avonu?
Máte nějaké slevy na výrobky?
Kdo vyrábí AVON výrobky?
Je možné výrobky AVON vrátit?
Ano, AVON poskytuje 100% záruku spokojenosti na všechny své kosmetické i nekosmetické výrobky. V případě, že nebudete s výrobkem spokojen(a), můžete jej bez udání důvodu vrátit do 90 dní od data vystavení faktury své(mu) Avon Lady/Avon Gentlemanovi, která/ý výrobek vrátí zpět.Zkontrolujte si rozměry uvedené v tabulce velikostí v katalogu nebo na www.avon.cz. Doplňky a oblečení mohou být vráceny pouze pokud nevykazují známky nošení a nebyly odstraněny visačky a ochranné hygienické nálepky.